Na een lange week heb je soms zin in een lekker avondje Netflixen. Hiervoor hebben wij een top 5 van films en series speciaal voor jou samengesteld!

5: The Hunger Games

Tieners Katniss en Peeta worden voor een tv-programma gevraagd waarin ze moeten vechten om leven of dood. Deze actiefilm is zeker een aanrader! Op woensdag 15 november wordt een spin-off van deze serie “The Ballad of the Serpent and the Songbird” in de bioscoop uitgebracht.

4: Emily in Paris

Marketingdirecteur Emily Cooper komt uit Chicago, maar vindt haar droombaan in Parijs. Hier begint voor haar een nieuw avontuur! Deze serie valt onder het genre romcom en is een echte serie om lekker te bingen.

3: The Kissing Booth

Deze romcom gaat over Elle. Ze kust met de knapste jongen van de school en deze geheime relatie leidt tot spanningen tussen haar en haar beste vriend. Van deze film zijn drie delen, leuk om een filmmarathon te houden dus!

2: Mean Girls

Deze comedy komt uit 2004 en gaat over Cady. Ze start op een nieuwe school na jaren thuisonderwijs. Enkele populaire meiden geven haar een snelcursus over het nieuwe schoolleven wat ze tegemoet gaat. In januari 2024 komt er ook een film uit over de musical.

1: Gossip Girl

Er zijn maar liefst 6 seizoenen van deze dramaserie! Een groep van leerlingen op een privéschool komt weg met alles wat ze doen. Tot er een anonieme blogger in beeld verschijnt die alles wat ze doen nauwkeurig in de gaten houdt…

Hopelijk heb je iets aan deze tips en kun je lekker neerploffen op de bank met een leuke film of serie! Veel kijkplezier!

Door Puck en Julia