Op donderdag 25 en vrijdag 26 januari zijn er open avonden op het Norbertus. Tussen 16.00 uur en 20.00 uur zal de school je op verschillende manieren laten zien wat Norbertus bijzonder maakt!

Zo gaat het Norbertus veel presenteren over het nieuwe schoolgebouw waar we hopelijk volgend jaar in kunnen. Met virtual-reality beelden kun je een schooltour krijgen, die je ook met een QR-code op je telefoon kan zien.

Onze school is een van de weinige scholen die het vak OZL (onderzoekend leren) geeft. Waarbij je zelf door onderzoek het antwoord op je onderzoeksvraag te weten moet komen Ook komt het vak Gymnasium (Grieks en Latijn) aan bod.

Daarnaast gaat de school ook veel uitleggen over de vakken op onze school. Je kan verschillende ‘pleintjes’ vinden in de school, waar alle vakken en de sterrenkundeclub aan bod komen. Ook kun je in onze scheikundelokalen proefjes doen of gewoon meekijken.

Onze school vindt sfeer ook heel erg belangrijk. School is namelijk niet altijd even leuk, maar het moet wel sfeervol zijn natuurlijk.

Wil je hier meer van weten? Als je graag de nieuwe school in virtual-reality wil zien of een beetje meemaken hoe het nou is op het Norbertus, dan is dit de open dag voor jou! En wie weet is dit wel de school waar jij heen wilt. Het is hier heel gezellig!

Isabeau, Jane, Puck en Julia