Dit zijn de top 10 lekkerste snacks van Norbertus! Deze vinden wij het allerlekkerst! Misschien zit er voor jou wel iets lekkers tussen voor als je keuze stress heb 🙂

Top 1: Broodje kipcorn (2,00)

Dit broodje staat bij ons op nummer 1, want als je trek hebt in een lekker warm broodje is dit een goed aanrader. Je hebt altijd trek in deze!

Deze snack is bij ons op school heel geliefd. Elke pauze worden er veel van verkocht. Een lekkere chocolade koek is altijd goed.

Top 3: Zakje snoep (Haribo, Maom) (1,00)

Iedereen houdt wel van een zakje snoep, vooral van Haribo en Maom.

Top 4: M&M’s Peanut (1,40)

Chocolade is gewoon heel lekker en helemaal met nootjes.

Top 5: Broodje hete kip (2,50)

Keertje zin in iets anders? Dit hartige broodje met spicy kip is geliefd bij de leerlingen. Het is zeker de prijs waard!

Top 6: Frikandelbroodje (2,00)

Het is gewoon een classic en altijd lekker.

Top 7: Chicken pops (2,00)

Een keertje trek in heel iets anders? Deze zijn echt superlekker! Heb je niet veel honger, maar wel lekkere trek? Eet dan deze overheerlijke snack.

Top 8: Twix (1,40)

Ben jij een echte chocolade liefhebber, probeer dan deze snack uit. Een heerlijk tussendoortje voor als je even een suiker-boost nodig hebt.

Top 9: Roomkaas/komkommer wrap (2,00)

Lekker gezond doen? Deze is echt superlekker. Niet duur en een echte aanrader!

Top 10: Kipcorn wrap (chili/honing mosterd) (2,00)

Dit is altijd de vervanger van het kipcorn broodje als ie op is. Heerlijk met elke saus!

Angelina, Oemnia, Isabeau, Reisa, Irene