Zoals we weten zijn de examens begonnen op veel middelbare scholen. Maar hoe gaat dat nou op onze school?

Er wordt gezorgd dat de leerlingen die de examens hebben op hun volle concentratie de toets kunnen maken. Zo worden de deuren van de gangen bij de L.O.-lokalen gesloten, de ramen met verf geschilderd of met zakken dicht geplakt.

Ook wordt er naar alle leerlingen van de school duidelijk gemaakt dat we echt heel stil moeten zijn als we toch die gangen moeten gebruiken om naar onze les te gaan. Uiteraard wordt er andere lokalen als kleedkamer gebruikt voor andere leerlingen omdat er in de L.O.- zalen de examens plaats vinden.

De examens van havo en vwo zijn tot 29 mei. Een examen voor havo en vwo leerlingen duurt ook best wel lang namelijk 2,5 tot 3 UUR

We wensen hen namens Het Lyceum Draait Door heel veel succes!!

En hopen dat als wij examens hebben het ook zo wordt aangepakt.

Nisa Badak HV2C

Faye HV2A